MENU
Головна » Новини » Передвиборна програма кандидата на посаду директора
Передвиборна програма кандидата на посаду директора

ПЕРЕДВИБОРНА ПРОГРАМА
кандидата на посаду директора
Миколаївського муніципального
академічного коледжу
Булатової Людмили Георгіївни

Коротко про себе. 47 років. Викладач вищої категорії, викладач-методист зі дисципліни «Математика», «Інформатика», загальний педагогічний стаж — 23 роки. Свій трудовий шлях після закінчення Миколаївського державного педагогічного інституту розпочала 1993 р. у Миколаївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 3 м. Миколаєва на посаді вчителя. З 2004 по 2007 роки очолювала методичну роботу серед викладачів міста та області. З 2007 по 2010 рік працювала на державній службі в управління освіти і науки Миколаївської державної обласної адміністрації. З 2010 по 2016 рік прийнята на посаду методиста Миколаївського державного коледжу економіки та харчових технологій. З 2016 року працюю на посаді в.о. директора Миколаївського муніципального академічного коледжу. Домашня адреса: 54028, м. Миколаїв, вул.. Космонавтів, 77А, кв. 78, дом. тел. 0512 23-75-15.

Новий Закон України «Про вищу освіту» передбачає докорінні зміни в діяльності коледжу. Програма, що пропонується до вашого розгляду, розкриває моє бачення подальшого розвитку нашого коледжу. ЇЇ реалізація, безумовно, не можлива без участі всіх його педпрацівників, співробітників та студентів.

Відразу ж хочу зауважити, що сьогодні, відповідно до нового Закону України «Про вищу освіту», коледж має невизначений статус: статус навчального закладу професійної освіти чи статус вищого навчального закладу? Яким стане коледж у майбутньому – залежить від нас. Якщо ми опустимо руки і будемо вичікувати, то ризикуємо з часом перетворитися на професійний навчальний заклад.

Стратегічним курсом у моїй роботі буде поглиблення і закріплення позитивних результатів діяльності коледжу.

Прогнозованість результатів, прозорість рішень, відповідальність за доручену справу – ось що має визначати стиль нашої спільної роботи.

Вважаю першочерговим і основним – це удосконалення якості підготовки студентів та необхідність розширення і зростання коледжу. Це головний критерій оцінки діяльності будь-якого навчального закладу.

Організовувати обговорювання важливих питань діяльності коледжу на педагогічній раді коледжу і приймати рішення.

Управлінська діяльність

- Створення єдиної інформаційної системи, яка б охоплювала всі сторони роботи коледжу на базі безпаперових технологій та автоматизованої системи управління навчальним процесом.

- Звітувати перед колективом про виконання поставлених задач.

- Підвищити престиж голів циклових комісій, розширити їх повноваження і відповідальність.

- Для комфортної роботи викладачів і підвищення рівня знань студентів планую зробити декілька мультимедійних аудиторій зі стаціонарно закріпленими мультимедійними проекторами.

- Створити комфортні умови для роботи викладачів, для підготовки методичного забезпечення дисциплін з метою отримати більшу ефективність і якість роботи. Для цього окремо буде відведена оргтехніка.- Запровадити систему економічного стимулювання педагогічних працівників за систематичні публікації у різноманітних виданнях.

- Створення умов для наукової діяльності викладачів, адже кількість науково-педагогічного персоналу значно підвищує рейтинг навчального закладу.

Міжнародна співпраця передбачає підвищення ефективності навчальної діяльності за рахунок упровадження передового світового досвіду.

Для досягнення цієї мети потрібно:

• Перегляд Концепції розвитку навчального закладу до 2020року
- Розвиток старих та пошук нових партнерських відносин з провідними ВНЗ, організаціями України та Європи.
- Сприяти можливості стажування викладачів коледжу за кордоном та запрошення для майстер-класів нових педагогів.

Соціально-економічна діяльність

Розширити джерела надходження позабюджетних коштів, використовуючи дозволені для ВНЗ види економічної діяльності.

- Облаштування буфету згідно саніторно-гігієнічних вимог (проведення води та каналізації для миття посуду, встановлення водонагрівача, тощо).

- Обов’язкова звітність дирекції про використання коштів (конкретні види робіт, звідки залучені кошти, чому саме стільки коштує та чи інша виконана робота)

Господарський сектор

В цьому виді діяльності є чимало проблем які потребують негайного фахового вирішення

- Оновлення санітарних вузлів корпусу по вул. М. Василевського, 55-Б.

- Оснащення аудиторії для практичного навчання з дисциплін «Ліплення» та «Профмайстерність (дерево)».

- Налагодження буфетного харчування студентів та викладачів у корпусі по вул. М. Василевського, 55-Б.

- Покращення санітарно-гігієнічних умов праці технічного персоналу.

- Енергозбереження та економія тепла в (заміна вікон, профілактичні заходи по ремонту системи опалення, водозабезпечення, робота по вивченню питання альтернативного опалення корпусу).

- Вирішення питання економічного використання площ підсобних приміщень

- Безпека студентів та викладачів коледжу (встановлення відеоконтролю на вахті, чіткий та зрозумілий пропускний режим)

- Інвентаризація підсобних та складських приміщень навчального закладу

- Виховання в студентів свідомості європейського громадянина (встановлення смітників сортування сміття за матеріалами – скло, папір, пластик, інші побутові відходи)

Профорієнтаційна робота

Трансформація профорієнтаційної роботи з урахуванням сучасних умов: розширення рекламної діяльності в соціальних мережах; охоплення більшого контингенту абітурієнтів за допомогою інформаційних технологій.

• Реклама навчального закладу (зокрема тісна співпраця з випускниками коледжу).
• Проведення майстер-класів та навчальних семінарів роботодавцями для студентів і викладачів.
• Залучення до дієвої співпраці Спілки народних майстрів, Національної спілки художників України, спілки ковалів України, інших спілок та мистецьких об’єднань.
• Налагодження та відновлення дієвих контактів з роботодавцями та ВНЗ.

Виставкова діяльність

- Створення електронного каталогу дипломних робіт

- Висвітлення виставкової діяльності на сайті коледжу та засобах масової інформації

- Взагалі інформація на сайті повинна обновлюватися мінімум 1 раз на тиждень, адже один із найпотужніших засобів рекламної діяльності навчального закладу є сайт – інформаційний ресурс швидкої дії

- Кращі роботи навчальних досягнень експонувати в художніх музеях та виставкових залах України

Напрям по роботі зі студентами

Студенти є рівноправним учасниками навчально-виховного процесу. Від активної та неформальної їх участі в розбудові навчального закладу залежить успіх нашої роботи, тому ми маємо забезпечити необхідні умови для цього.

Першочерговими завданнями в цьому напрямі є:

- Сприяти активізації студентського самоврядування та розвитку студентської самодіяльності.

- Участь студентів в роботі Малої академії наук зі своїми дослідницькими роботами та захист дослідницьких робіт

- Встановити номінацію серед студентів коледжу «Мистецький виріб року»

- Зв’язок з громадами, щоб студенти виконували практику практично. Студенти відчувають свою місію митця і звичайно фінансову винагороду.

- Практики-експедиції - пошуки аналогів – по всіх видах мистецтва

- Створення електронного банку даних про випускників за всіма спеціальностями на сайті коледжу.

- Удосконалення сайту коледжу, за допомогою якого втілити сучасні інформаційні технології та обговорювати всі проблеми в живому режимі.

- Вивчати професійні проблеми випускників

Усвідомлюючи свою відповідальність перед Вами, при Вашій підтримці готова працювати директором Миколаївського муніципального академічного коледжу, тому що знаю про здобутки і проблеми нашого навчального закладу та маю певний досвід їх вирішення. При виконанні своїх обов’язків буду керуватися закономи України, наказами та іншими нормативними актами Міністерства освіти і науки України та власною совістю. Свою діяльність на посаді директора спрямовуватиму на те, щоб коледж був тим середовищем, у якому б добре та комфортно працювалося працівникам. Примноження традицій та здобутків нашого навчального закладу, створення і забезпечення належних умов життя, праці і навчання, соціального та економічного захисту — це те, над чим я готова працювати, якщо Ви виявите мені свою довіру.

Завжди шаную, розумію і ціную людей. За такими принципами працюю і буду працювати. Не шкодуватиму сил, знань і здоров’я, щоб виконати взяті на себе зобов’язання. Всі заходи та діяльність директора відбуватимуться в тісній співпраці з радою трудового колективу, методичною радою коледжу, студентським активом прозоро, доцільно, взаємовигідно, з націленністю на кінцевий результат.

Це моя чітка життєва позиція, моральний обов’язок.

Переглядів: 86 | Рейтинг: 5.0/1

Хостинг від uCoz